Ravnanje z odpadki
Informacije:
04 28 11 311

Datum objave: 8. 5. 2019

Novost na zbirnih centrih

Uporabnike obveščamo, da na zbirnih centrih uvajamo novost – digitalizacijo poslovanja oziroma zbiranje podatkov preko skeniranja QR kode oz. PP številke. Uvedba zajema podatkov preko telefonske aplikacije je v začetni fazi.

Uporabnike prosimo, da imajo ob predaji odpadkov na zbirni center s seboj:

  • odrezek položnice podjetja Komunala Kranj oz.
  • šifro partnerja in
  • osebni dokument.

V kolikor le-to plačujejo elektronsko oz. ne morejo pridobiti kopije položnice, lahko pokličejo ali pišejo na Komunalo Kranj in jim jo bomo poslali. Nov način sprejema odpadkov na zbirnih centrih je hkrati tudi nadzor nad odlaganjem odpadkov. Na ta način želimo urediti odlaganje odpadkov le za tiste uporabnike, ki so iz občine, kjer  Komunala Kranj izvaja storitev zbiranja odpadkov, ter vključiti v redni odvoz uporabnike naših storitev, ki se še niso vključili. Uvedba digitalizacije omogoča spremljanje števila obiskov na zbirnih centrih, količino oddanih odpadkov, obremenjenost posameznega zbirnega centra ter podatke iz katere občine prihajajo uporabniki.

Več informacij: 04 28 11 300, 080 35 55 (brezplačna telefonska številka), e-naslov info@komunala-kranj.si ali osebno na upravi, Mirka Vadnova 1, Kranj oz. v zbirnem centru.

Primer sortiranih odpadkov pred predajo na zbirni center

Obveščanje

Motena oskrba s pitno vodo - prijava

Prijavite se na brezplačno obveščanje o moteni oskrbi s pitno vodo. Poskrbite, da bodo informacije pravi čas prišle do vas. Obvestilo bomo poslali na vaš elektronski naslov oz. SMS v času, ko bo oskrba s pitno vodo prekinjena. Pravočasno vas bomo opozorili tudi na morebitno sanitarno neustreznost vode in potrebne ukrepe.